-
اهداف دوره
-
آشنایی و برخورداری از فهم عمیقتر از مفهوم استراتژی و فرآیند مدیریت استراتژیک
-
آشنایی با نگرشهای مختلف به پیاده سازیاستراتژی (اجرایی کردن، اجراپذیری و اجرای استراتژی)
-
آشنایی با ابزارهای پیادهسازی استراتژی اجرایی کردن استراتژی همچون:
-
نقشه استراتژی
-
کارت امتیازی متوازن
-
OKR
-
-
آشنایی مقدماتی با موضوعات آماده سازی سازمان برای تغییرات (اجراپذیر کردن استراتژی) همچون:
-
اتصال برنامهها به بودجه
-
طراحی نظام پایش و ارزیابی عملکرد
-
طراحی شغلهای استراتژیک Design of Strategic Job Family))
-
روشهای مختلف آگاه کردن بدنه سازمان از فرآیند اجرای استراتژیCommunication) )
-
نقش دفتر استراتژی OSM) ) در فرآیند تدوین و پیادهسازی استراتژی
-
-
-
مخاطبان دوره
-
کارشناسان باتجربه
-
سرپرستان یا مدیران تیمها
-
مدیران و رهبران تازهکار
-
مدیران میانی
-
مدیران ارشد
-
-
هزینه دوره
-
شهریه دوره: 19 میلیون تومان
-
فارغالتحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد (اعم از دورههای آزاد و رسمی): 17 میلیون تومان
-
ثبتنام گروهی یا سازمانی (3 نفر و بیشتر): 17 میلیون تومان
-