-
اهداف دوره
-
درک نحوه تاثیر استراتژیهای برندسازی بر موفقیت کسبوکار.
-
یادگیری راهکارهای نوین برای ایجاد و تقویت برندهای مقتدر در صنایع مختلف.
-
یادگیری و بهکارگیری چارچوبهای استراتژیک و ابزارهای موثر برای ایجاد و مدیریت برندهای موفق.
-
مدیریت فرآیند و تاکتیکهای دستیابی به موقعیت ایدهآل برند و فرآیند و اهمیت نام تجاری مطلوب .
-
مدیریت چالشهای پیاده سازی استراتژیهای برندسازی در عصر دیجیتال.
-
شناخت و استفاده از ابزارهای دیجیتال برای افزایش آگاهی مشتریان نسبت به برند.
-
یادگیری روشهای ارزیابی ارزش مالی و حقوقی برند و اندازه گیری اثربخشی آن در کسب و کارها.
-
یادگیری چگونگی استفاده از برندسازی بصری موثر و تاثیر عناصر حسی در مدیریت برند
-
بررسی عمیق نمونههای کاربردی و تجربههای موفق در پیادهسازی استراتژیهای برندسازی در سطح دنیا
-
-
مخاطبان دوره
-
کارشناسان باتجربه و کارشناسان استارتآپها
-
کارآفرینان در مراحل اولیه و علاقهمندان به کارآفرینی
-
مدیران ارشد و میانی
-
سرپرستان یا مدیران تیمها و رهبران تازهکار
ایـــن دوره بـــه مـــدیران و رهبران کسبوکار، مـــدیران استراتژی و فنــاوری و تصمیمگیران سازمانی توصیه میشـود که به دنبال درک عمیقتر از مفاهیم و کاربردهای پیشرفته برندسازی در کسبوکار هستند. این دوره برای افرادی که مسئولیت برنامهریزی و هدایت استراتژیهای برندسازی را بر عهده دارند و قصد دارند سازمان خود را به یک برند مقتدر و پرشرو تبدیل کنند، بسیار مناسب است. همچنین، مدیرانی که به دنبال نوآوری و افزایش آگاهی مشتریان نسبت به برند خود هستند و افرادی که تمایل به یادگاری تکنیکهای نوین برندسازی برای افزایش وفاداری مشتریان دارنـــد، مخاطبان اصلی ایـــن دوره خواهند بود. این دوره برای فعالان اکثر صنایع و شرکتهای خدماتی کاربرد دارد و به طور خاص برای حوزههـــای ذیل مفید میباشـــد: صنایع غذایی، پوشک، آرایشی و بهداشتی، محصـــولات لوکس، خرده فروشی، فـــروش آنلاین، گردشگری و هتـــل داری، حمل و نقل، بانکداری، بیمه و خدمات مالی، ساخت و ساز، چوب و مبلمان، تبلیغات، طراحی، طلا و جواهرات و صنایع دستی
-
-
هزینه دوره
-
شرکتکنندگان آزاد: 19 میلیون تومان
- فارغالتحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (اعم از دورههای رسمی و آزاد): 17 میلیون تومان
-