رهبری استراتژیک برند در عصر دیجیتال (برگزارشده)


Strategic Brand Leadership in the Digital Age

پیش از تصمیم‌گیری در مورد شرکت در دوره، حتما بروشور دوره را مطالعه نمایید.

19

میلیون تومان

6 - 24

هفته - ساعت

حضوری

شنبه‌ها

13 بهمن

تاریخ شروع دوره
مهلت پیش‌ثبت‌نام: 25 آذر تا 4 بهمن
پیش‌ثبت‌نام
در صورت نیاز به مشاوره در مورد دوره‌های کوتاه‌مدت، با ما تماس بگیرید.
فرم‌ تماس / درخواست مشاوره
Responsive Image
معرفی دوره

در دنیای کسب‌و‌کار امروز، مدیریت برند به یکی از مهمترین عوامل تعیین‌ کننده موفقیت و رشد شرکت‌های تجاری تبدیل شده است. با توجه بـــه افزایـــش رقابـــت در بـازار و تغییرات سریع در رفتار مصرف‌کنندگان، داشـتن استراتژی‌های مدرن و قوی در مدیریت برند ضروری اســـت تـــا شرکت‌هـــا بتوانند جایگاه خـــود را در بـــازار حفظ و تقویت کنند. به دلیل کمبـــود ارتبـاط کسب‌و‌کارهای ایرانی بـــا برندسازان و صاحب‌نظران مطرح جهانی در ایـــن زمینه، متخصصین و فعالان کسب‌و‌کار در کشور ما نیازمند بالا بردن دانش علمی و عملی خـــود جهت بهره‌گیری از جدیدترین استراتژی‌ها و تکنیک‌های مدیریت برند هستند. در این دوره آموزشـی مخاطبان با مفاهیم به روز برند، برندسازی و مدیریت برند در عصر دیجیتال آشنا می‌شوند.

سینا استکی

مدرس دوره

• دکتری مدیریت کسب و‌کار، گرایش بازاریابی دانشگاه میشیگان

• دکتری مهندسی معماری، گرایش مطالعات طراحی دانشگاه میشیگان

سوابق شغلی:

• عضو هیئت علمی دانشکده کسب‌وکار دانشگاه میامی آمریکا

• استاد مدعو دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف

• مشاور برند شرکت‌های دیزنی، والمارت، کروگر و پراکتر و گمبل

دانلود

ناصر پاشاپور نیکو

میهمان صنعت

MBA دانشگاه صنعتی شریف

سوابق شغلی:

بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت DNAUnion

دانلود

شاهین فاطمی

میهمان صنعت

سوابق شغلی:

هم بنیان‌گذار و مدیر ارشد خلاقیت (CCO) گروه درسا

مدیرعامل سابق گروه درسا

دانلود

مهرزاد صمدی

میهمان صنعت

دکتری مهندسی کامپیوتر دانشگاه میشیگان آمریکا

سوابق شغلی:

مدیر ارشد شرکت Nvidia

مدیرعامل سابق و هم بنیان‌گذار شرکت Parabricks

دانلود
  • اهداف دوره

    • درک نحوه تاثیر استراتژی‌های برندسازی بر موفقیت کسب‌وکار.

    • یادگیری راهکارهای نوین برای ایجاد و تقویت برندهای مقتدر در صنایع مختلف.

    • یادگیری و به‌کارگیری چارچوب‌های استراتژیک و ابزارهای موثر برای ایجاد و مدیریت برندهای موفق.

    • مدیریت فرآیند و تاکتیک‌های دستیابی به موقعیت ایده‌آل برند و فرآیند و اهمیت نام تجاری مطلوب .

    • مدیریت چالش‌های پیاده سازی استراتژی‌های برندسازی در عصر دیجیتال.

    • شناخت و استفاده از ابزارهای دیجیتال برای افزایش آگاهی مشتریان نسبت به برند.

    • یادگیری روش‌های ارزیابی ارزش مالی و حقوقی برند و اندازه گیری اثربخشی آن در کسب و کارها.

    • یادگیری چگونگی استفاده از برندسازی بصری موثر و تاثیر عناصر حسی در مدیریت برند

    • بررسی عمیق نمونه‌های کاربردی و تجربه‌های موفق در پیاده‌سازی استراتژی‌های برندسازی در سطح دنیا

     

  • مخاطبان دوره

    • کارشناسان با‌تجربه و کارشناسان استارت‌آپ‌ها

    • کارآفرینان در مراحل اولیه و علاقه‌مندان به کارآفرینی

    • مدیران ارشد و میانی

    • سرپرستان یا مدیران تیم‌ها و رهبران تازه‌کار

    ایـــن دوره بـــه مـــدیران و رهبران کسب‌وکار، مـــدیران استراتژی و فنــاوری و تصمیم‌گیران سازمانی توصیه می‌شـود که به دنبال درک عمیق‌تر از مفاهیم و کاربردهای پیشرفته برندسازی در کسب‌وکار هستند. این دوره برای افرادی که مسئولیت برنامه‌ریزی و هدایت استراتژی‌های برندسازی را بر عهده دارند و قصد دارند سازمان خود را به یک برند مقتدر و پرشرو تبدیل کنند، بسیار مناسب است. همچنین، مدیرانی که به دنبال نوآوری و افزایش آگاهی مشتریان نسبت به برند خود هستند و افرادی که تمایل به یادگاری تکنیک‌های نوین برندسازی برای افزایش وفاداری مشتریان دارنـــد، مخاطبان اصلی ایـــن دوره خواهند بود. این دوره برای فعالان اکثر صنایع و شرکت‌های خدماتی کاربرد دارد و به طور خاص برای حوزه‌هـــای ذیل مفید می‌باشـــد: صنایع غذایی، پوشک، آرایشی و بهداشتی، محصـــولات لوکس، خرده فروشی، فـــروش آنلاین، گردشگری و هتـــل داری، حمل و نقل، بانکداری، بیمه و خدمات مالی، ساخت و ساز، چوب و مبلمان، تبلیغات، طراحی، طلا و جواهرات و صنایع دستی
     

  • هزینه دوره

    • شرکت‌کنندگان آزاد: 19 میلیون تومان

    • فار‌غ‌التحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (اعم از دوره‌های رسمی و آزاد): 17 میلیون تومان