رهبری استراتژیک برند در عصر دیجیتال


Strategic Brand Leadership in the Digital Age

پیش از تصمیم‌گیری در مورد شرکت در دوره، حتما بروشور دوره را مطالعه نمایید.

19

میلیون تومان

6 - 24

هفته - ساعت

حضوری

شنبه‌ها

13 بهمن

تاریخ شروع دوره
مهلت پیش‌ثبت‌نام: 25 آذر تا 4 بهمن
پیش‌ثبت‌نام
در صورت نیاز به مشاوره در مورد دوره‌های کوتاه‌مدت، با ما تماس بگیرید.
فرم‌ تماس / درخواست مشاوره
Responsive Image
معرفی دوره

در دنیای کسب‌و‌کار امروز، مدیریت برند به یکی از مهمترین عوامل تعیین‌ کننده موفقیت و رشد شرکت‌های تجاری تبدیل شده است. با توجه بـــه افزایـــش رقابـــت در بـازار و تغییرات سریع در رفتار مصرف‌کنندگان، داشـتن استراتژی‌های مدرن و قوی در مدیریت برند ضروری اســـت تـــا شرکت‌هـــا بتوانند جایگاه خـــود را در بـــازار حفظ و تقویت کنند. به دلیل کمبـــود ارتبـاط کسب‌و‌کارهای ایرانی بـــا برندسازان و صاحب‌نظران مطرح جهانی در ایـــن زمینه، متخصصین و فعالان کسب‌و‌کار در کشور ما نیازمند بالا بردن دانش علمی و عملی خـــود جهت بهره‌گیری از جدیدترین استراتژی‌ها و تکنیک‌های مدیریت برند هستند. در این دوره آموزشـی مخاطبان با مفاهیم به روز برند، برندسازی و مدیریت برند در عصر دیجیتال آشنا می‌شوند.

سینا استکی

مدرس دوره

• دکتری مدیریت کسب و‌کار، گرایش بازاریابی دانشگاه میشیگان

• دکتری مهندسی معماری، گرایش مطالعات طراحی دانشگاه میشیگان

سوابق شغلی:

• عضو هیئت علمی دانشکده کسب‌وکار دانشگاه میامی آمریکا

• استاد مدعو دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف

• مشاور برند شرکت‌های دیزنی، والمارت، کروگر و پراکتر و گمبل

دانلود

سعید محسنی

میهمان صنعت

• کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر دانشگاه اورگان آمریکا

سوابق شغلی:

• رئیس اجرایی و عضو هیئت مدیره رستوران‌های زنجیره‌ای Bob Evans آمریکا

• مدیر ارشد و مشاور هلدینگ Chuy's

دانلود

مهرزاد صمدی

میهمان صنعت

دکتری مهندسی کامپیوتر دانشگاه میشیگان آمریکا

سوابق شغلی:

مدیر ارشد شرکت Nvidia

مدیرعامل سابق و هم بنیان‌گذار شرکت Parabricks

دانلود
  • اهداف دوره

    • درک نحوه تاثیر استراتژی‌های برندسازی بر موفقیت کسب‌وکار.

    • یادگیری راهکارهای نوین برای ایجاد و تقویت برندهای مقتدر در صنایع مختلف.

    • یادگیری و به‌کارگیری چارچوب‌های استراتژیک و ابزارهای موثر برای ایجاد و مدیریت برندهای موفق.

    • مدیریت فرآیند و تاکتیک‌های دستیابی به موقعیت ایده‌آل برند و فرآیند و اهمیت نام تجاری مطلوب .

    • مدیریت چالش‌های پیاده سازی استراتژی‌های برندسازی در عصر دیجیتال.

    • شناخت و استفاده از ابزارهای دیجیتال برای افزایش آگاهی مشتریان نسبت به برند.

    • یادگیری روش‌های ارزیابی ارزش مالی و حقوقی برند و اندازه گیری اثربخشی آن در کسب و کارها.

    • یادگیری چگونگی استفاده از برندسازی بصری موثر و تاثیر عناصر حسی در مدیریت برند

    • بررسی عمیق نمونه‌های کاربردی و تجربه‌های موفق در پیاده‌سازی استراتژی‌های برندسازی در سطح دنیا

     

  • مخاطبان دوره

    • کارشناسان با‌تجربه و کارشناسان استارت‌آپ‌ها

    • کارآفرینان در مراحل اولیه و علاقه‌مندان به کارآفرینی

    • مدیران ارشد و میانی

    • سرپرستان یا مدیران تیم‌ها و رهبران تازه‌کار

    ایـــن دوره بـــه مـــدیران و رهبران کسب‌وکار، مـــدیران استراتژی و فنــاوری و تصمیم‌گیران سازمانی توصیه می‌شـود که به دنبال درک عمیق‌تر از مفاهیم و کاربردهای پیشرفته برندسازی در کسب‌وکار هستند. این دوره برای افرادی که مسئولیت برنامه‌ریزی و هدایت استراتژی‌های برندسازی را بر عهده دارند و قصد دارند سازمان خود را به یک برند مقتدر و پرشرو تبدیل کنند، بسیار مناسب است. همچنین، مدیرانی که به دنبال نوآوری و افزایش آگاهی مشتریان نسبت به برند خود هستند و افرادی که تمایل به یادگاری تکنیک‌های نوین برندسازی برای افزایش وفاداری مشتریان دارنـــد، مخاطبان اصلی ایـــن دوره خواهند بود. این دوره برای فعالان اکثر صنایع و شرکت‌های خدماتی کاربرد دارد و به طور خاص برای حوزه‌هـــای ذیل مفید می‌باشـــد: صنایع غذایی، پوشک، آرایشی و بهداشتی، محصـــولات لوکس، خرده فروشی، فـــروش آنلاین، گردشگری و هتـــل داری، حمل و نقل، بانکداری، بیمه و خدمات مالی، ساخت و ساز، چوب و مبلمان، تبلیغات، طراحی، طلا و جواهرات و صنایع دستی
     

  • هزینه دوره

    • شرکت‌کنندگان آزاد: 19 میلیون تومان

    • فار‌غ‌التحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (اعم از دوره‌های رسمی و آزاد): 17 میلیون تومان