-
اهداف دوره
در ابتدا افراد مفهوم مدیریت زنجیره تأمین را فرا میگیرند و سپس وارد پروسه آموزش و آشنایی با تکنیکهای مدیریت زنجیره تأمین میشوند:
-
آشنایی با طراحی معروفترین قرار دادها (مانند قراردادهای برد- برد )،
-
شناخت تکنیکهای برتر لجستیکی در زنجیره تأمین ( شامل روشهای انتشار اطلاعات در سراسر زنجیره تأمین، سپردن حمل و نقل به شرکتهای شخص ثالث، همکاری شرکتها در انبارداری و توزیع کالاها و....)،
-
معرفی ابزارها و تکنیکهای دیجیتال برای بهبود تولید اطلاعات و تحلیل آنها برای تصمیمگیری بهتر در زنجیره تأمین،
-
آشنایی با تصمیمگیری در مورد برون سپاری یا انجام بخشی از فعالیتها توسط خود شرکت و فرایندهای برون سپاری و مدیریت ارتباط با مشتریان،
-
شرکتکنندگان با مدل SCOR آشنا شده و میتوانند وضعیت فعلی خود را عارضهیابی کنند و به سمت بهبود عملکرد زنجیره تأمین پیش روند،
-
و در آخر تحلیل داینامیکی زنجیره تأمین، اثر شلاقی و موجی و نحوه کنترل آن آموزش داده میشود.
-
-
مخاطبان دوره
-
مدیران علاقهمند به نوآوری
-
سرپرستان یا مدیران تیم و مدیران میانی
-
مدیران و رهبران تازهکار
-
کارشناسان با تجربه و استارتآپها
-
علاقه مندان به کارآفرینی
-
-
هزینه دوره
-
شرکتکنندگان آزاد: 16 میلیون تومان
-
فارغالتحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (اعم از دورههای رسمی و آزاد): 14 میلیون تومان
-
دانشجویان:14 میلیون تومان
-