زنجیره تامین: مدیریت استراتژیک و تحول دیجیتال

پیش از تصمیم‌گیری در مورد شرکت در دوره، حتما بروشور دوره را مطالعه نمایید.

16

میلیون تومان

6 - 24

هفته - ساعت

حضوری

دوشنبه‌ها

15 آبان

تاریخ شروع دوره
مهلت پیش‌ثبت‌نام: 4 مهر الی 7 آبان
پیش‌ثبت‌نام
در صورت نیاز به مشاوره در مورد دوره‌های کوتاه‌مدت، با ما تماس بگیرید.
فرم‌ تماس / درخواست مشاوره
Responsive Image
معرفی دوره

امروزه به علت پیچیدگی‌های تأمین، تولید و توزیع، مدیریت زنجیره تأمین در کلیه بخش‌های صنعتی اهمیت ویژه‌ای یافته است. مدیریت زنجیره تأمین به هماهنگ‌‌سازی اعضا و بهبود جریان‌های موجود در زنجیره تأمین می‌پردازد به طوری‌ که تقاضای مشتری با هزینه، زمان و کیفیت مطلوب تأمین شود. شرکت‌کنندگان در این دوره با تکنیک‌های مختلف مدیریت زنجیره تامین آشنا می‌شوند بطوریکه بتوانند در سمت کارشناس ارشد و یا مدیر زنجیره تأمین در صنایع مختلف فعالیت اثر بخش‌تری داشته باشند.

محمدرضا اکبری جوکار

مدرس دوره

• دکتری مدیریت زنجیره تأمین دانشگاه INPG فرانسه

• کارشناسی ارشد مدیریت لجستیک دانشگاه INPG فرانسه

• کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف

سوابق شغلی:

• مجری ده‌ها پروژه صنعتی در حوزه لجستیک و زنجیره تامین

Download

محمدرضا خلج

میهمان صنعت

سوابق شغلی:

• مدیر لجستیک سابق ایران خودرو

• ۳۰ سال سابقه عملیاتی در حوزه مدیریت لجستیک و زنجیره تامین

• عضو هیئت مدیره انجمن لجستیک و زنجیره تامین

Download
  • اهداف دوره

    در ابتدا افراد مفهوم مدیریت زنجیره تأمین را فرا می‌گیرند و سپس وارد پروسه آموزش و آشنایی با تکنیک‌های مدیریت زنجیره تأمین می‌شوند:

    1. آشنایی با طراحی معروف‌ترین قرار داد‌ها (مانند قراردادهای برد- برد )،

    2. شناخت تکنیک‌های برتر لجستیکی در زنجیره تأمین ( شامل روش‌های انتشار اطلاعات در سراسر زنجیره تأمین، سپردن حمل و نقل به شرکت‌های شخص ثالث، همکاری شرکت‌ها در انبارداری و توزیع کالا‌ها و....)،

    3. معرفی ابزارها و تکنیک‌های دیجیتال برای بهبود تولید اطلاعات و تحلیل آن‌ها برای تصمیم‌گیری بهتر در زنجیره تأمین،

    4. آشنایی با تصمیم‌گیری در مورد برون سپاری یا انجام بخشی از فعالیت‌ها توسط خود شرکت و فرایند‌های برون سپاری و مدیریت ارتباط با مشتریان،

    5. شرکت‌کنندگان با مدل SCOR آشنا شده و می‌توانند وضعیت فعلی خود را عارضه‌یابی کنند و به سمت بهبود عملکرد زنجیره تأمین پیش روند،

    6. و در آخر تحلیل داینامیکی زنجیره تأمین، اثر شلاقی و موجی و نحوه کنترل آن‌ آموزش داده می‌شود.

  • مخاطبان دوره

    • مدیران علاقه‌مند به نوآوری

    • سرپرستان یا مدیران تیم‌ و مدیران میانی

    • مدیران و رهبران تازه‌کار

    • کارشناسان با تجربه و استارت‌آپ‌ها

    • علاقه مندان به کارآفرینی

  • هزینه دوره

    • شرکت‌کنندگان آزاد: 16 میلیون تومان

    • فار‌غ‌التحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (اعم از دوره‌های رسمی و آزاد): 14 میلیون تومان

    • دانشجویان:14 میلیون تومان