تحول اقتصاد دیجیتال: نقش پلتفرم، داده و هوش مصنوعی

پیش از تصمیم‌گیری در مورد شرکت در دوره، حتما بروشور دوره را مطالعه نمایید.

19

میلیون تومان

6 - 24

هفته - ساعت

حضوری

دوشنبه‌ها

7 آبان

تاریخ شروع دوره
مهلت پیش‌ثبت‌نام: 4 الی 26 مهر
پیش‌ثبت‌نام
در صورت نیاز به مشاوره در مورد دوره‌های کوتاه‌مدت، با ما تماس بگیرید.
فرم‌ تماس / درخواست مشاوره
Responsive Image
معرفی دوره

در این دوره به بررسی سه ضلع هوش مصنوعی، داده و پلتفرم از مثلث اقتصاد دیجیتال پرداخته می‌شود:

  1. می‌آموزیم هوش مصنوعی در چه شرایطی نسبت به تصمیم‌گیری انسانی مزیت دارد،

  2. شخصی‌سازی مبتنی بر داده‌ چه ارزشی خلق می‌کند و مدیریت داده‌محور چگونه و چقدر بهره‌وری را افزایش می‌دهد،

  3. و پلتفرم‌ها به عنوان بازارهای چند وجهی چه تفاوت‌های اساسی با بازارهای کلاسیک در مکانیزم عرضه، تقاضا و مدل درآمدی دارند.

و از این شناخت در جهت دستیابی به:

  1. درک رفتارهای مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها در عصر دیجیتال را و حل معماهای اقتصاد کلان

  2. ایده پردازی، طراحی و راهبری فرآیند تحول دیجیتال کسب‌وکارهای خدماتی و صنایع تولیدی

  3. شناسایی چالش‌های سیاست‌گذاری در عصر دیجیتال

استفاده می‌کنیم.

مهدی انصاری

مدرس دوره

• دکتری اقتصاد دانشگاه مینه‌سوتا آمریکا

• کارشناسی ارشد اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف

• کارشناسی مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف

سوابق شغلی:

• عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف

• تجربه‌ ارائه مشاوره اقتصادی به یکی از پنج شرکت بزرگ تک آمریکا

• پژوهشگر سابق فدرال رزرو و صندوق بین‌المللی پول

Download

مجید حسینی‌نژاد

میهمان صنعت

• کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر دانشگاه امیرکبیر

سوابق شغلی:

• بنیان‌گذار و رئیس هیئت مدیره هلدینگ علی‌بابا

• رئیس هیئت مدیره دکتر نکست (Dr Next)

Download

مهرداد ترابیان

میهمان صنعت

سوابق شغلی:

• معاون پروژه آسیاتک

• عضو سابق هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت

• مدیرکل سابق هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات

Download
  • اهداف دوره

    • آشنایی با نظام اقتصاد دیجیتال و تمرکز بر تفاوت‌ آن با اقتصاد کلاسیک

    • توانایی تجزیه و تحلیل مسائل کسب‌وکارهای دیجیتال

    • درک رفتارهای مصرف‌کنندگان و راهبردهای کسب‌وکارها در عصر دیجیتال

    • آشنایی با انواع پلتفرم‌ها، مدل‌های درآمدی پلتفرمی و خودتنظیم‌گری پلتفرم

    • شبکه‌سازی با بازیگران اقتصاد دیجیتال ایران

    • درک فرآیند تحول دیجیتال کسب‌وکارهای خدماتی

    • درک فرآیند تحول دیجیتال صنایع تولیدی

    • شناسایی چالش‌های تنظیم‌گری و سیاست گذاری اقتصاد دیجیتال در ایران

  • مخاطبان دوره

    • کارشناسان با تجربه و کارشناسان استارت‌آپ‌ها

    • کارآفرینان در مراحل اولیه و علاقه مندان به کارآفرینی

    • مدیران علاقه‌مند به نوآوری و مدیران و رهبران تازه‌کار

    • سرپرستان یا مدیران تیم‌ها و مدیران ارشد و مدیران میانی

    • مشاوران کسب‌وکار و سیاست‌گذاران

  • هزینه دوره

    • شرکت‌کنندگان آزاد: 19 میلیون تومان

    • فار‌غ‌التحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (اعم از دوره‌های رسمی و آزاد): 17 میلیون تومان

    • دانشجویان:17 میلیون تومان