-
اهداف دورهدر دوره با استفاده از مباحث تئوریک، بحثهای کلاسی بر اساس مطالعه موردی شرکتهای معتبر بینالمللی و نقشآفرینی در شبیهسازی کلاسی موارد زیر را میآموزند و تمرین میکنند:
-
دانش و توانمندیهای مورد نیاز برای تغییرات مستمر و استراتژیک در سازمان
-
روشهای طراحی، برنامهریزی و پیادهسازی تغییرات سازمانی
-
روش اثرگذاری بر افراد، گروهها و سازمان برای پیشبرد تغییر در راستای اهداف مورد نظر
-
توانمندی تشخیص فرصتهای تغییر در سازمان و روشهای بهینه پیشبرد تغییر
-
روشهای کاستن از مقاومت در برابر تغییر
-
-
مخاطبان دوره
-
کارشناسان با تجربه
کارآفرینان در مراحل اولیهمدیران رهبران تازهکارمدیران و سرپرستان تیممدیران ارشد و میانی تیم
-
-
هزینه دوره
-
شرکتکنندگان آزاد: 16 میلیون تومان
-
فارغالتحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (اعم از دورههای رسمی و آزاد): 14 میلیون تومان
-
دانشجویان:14 میلیون تومان
-