-
اهداف دوره
-
درک چشمانداز تحولی هوش مصنوعی و تأثیر آن بر کسبوکارها
-
درک نحوه تأثیر هوش مصنوعی بر استراتژیهای کسبوکار و مدلهای عملیاتی
-
یادگیری تغییر سیستمها، فرآیندها و معماری سازمانی برای شکلدهی سازمان مبتنی بر هوش مصنوعی
-
یادگیری و بهکارگیری چارچوب استراتژیک برای تحول هوش مصنوعی در کسبوکار
-
مدیریت چالشهای پیادهسازی هوش مصنوعی در سازمان
-
یادگیری ارزیابی پیشرفت سازمانهای سنتی در تبدیل شدن به یک سازمان مبتنی بر هوش مصنوعی
-
درک کاربردهای قابل اجرا و متنوع هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای کسبوکارها و صنایع
-
یادگیری چگونگی ادغام هوش مصنوعی مولد به مدلهای کسبوکار و بررسی تأثیر آن
-
آشنایی با چالشهای اخلاقی و مدیریت مسئولانه هوش مصنوعی برای جلب اعتماد مشتریان
-
بررسی عمیق نمونههای کاربردی و تجربههای موفق در پیادهسازی هوش مصنوعی در سطح دنیا و کسبوکارهای داخلی
-
-
مخاطبان دوره
-
کارشناسان باتجربه
-
کارآفرینان در مراحل اولیه
-
علاقهمندان به کارآفرینی
-
مدیران علاقهمند به نوآوری
-
مدیران و رهبران تازهکار
-
سرپرستان یا مدیران تیمها
-
مدیران میانی
-
مدیران ارشد
این دوره به مدیران و رهبران کسبوکار، مدیران استراتژي و فناوری، و تصمیمگیران سازمانی پیشنهاد میشود که به دنبال درک بهتر هوش مصنوعی و کاربردهای آن در کسبوکار هستند. همچنین برای افرادی که مسئولیت راهاندازی یا هدایت استراتژیهای تحول هوش مصنوعی را برای کسبوکار خود بر عهده دارند و میخواهند سازمان خود را به یک سازمان پیشرو و مبتنی بر هوش مصنوعی تبدیل کنند، بسیار مناسب است.
-
-
هزینه دوره
-
شرکتکنندگان آزاد: 19 میلیون تومان
-
فارغالتحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (اعم از دورههای رسمی و آزاد): 17 میلیون تومان
-