-
اهداف دوره
1- ارتقای توانایی طراحی و اجرای استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی
۲- بهبود مهارت در شخصی سازی تجربه مشتری با تحلیل داده های هوش مصنوعی
۳- توانایی تولید محتوای شبکه های اجتماعی و بهبود سئو با ابزارهای هوش مصنوعی
۴- مهارت در اجرای کمپین های تبلیغاتی هدفمند و تحلیل نظرات کاربران با هوش مصنوعی
۵- توانایی طراحی استراتژی بازاریابی یکپارچه با ابزارهای مشتری محور هوش مصنوعی
۶- آشنایی با چالش ها و فرصت های پیش روی هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال
-
مخاطبان دوره
کارشناسان باتجربه
کارشناسان استارتآپها
کارآفرینان در مراحل اولیه
علاقه مندان به کارآفرینی
مدیران علاقهمند به نوآوری
مدیران و رهبران تازهکار
سرپرستان یا مدیران تیمها
مدیران میانی
مدیران ارشد
-
هزینه دوره
-
شهریه دوره: 15 میلیون تومان
-