-
اهداف دوره
پس از اتمام این دوره دانشپذیران مهارتهای زیر را فرا خواهند گرفت:
-
-
مهارت ارزیابی انتقادی و یافتن نقاط قوت و محدودیت های طرحها و ایدههای کسب وکار در دنیای دیجیتال
-
مهارتهای کلیدی در ارزیابی پتانسیل فناوری های دیجیتال نوین و ارزش (ارتباط) آنها برای سازمان
-
درک فضای کسبوکارهای دیجیتال و نحوه خلق ارزش سازمان در این مدلها
-
شناخت درست از کسب و کارهای پلتفرمی
-
درک تمایز بین شرکتهای سنتی، بازار و مدلهای پلتفرمی
-
آشنایی با مکانیزمهای عملکردی مدلهای پلتفرمی و پتانسیل تحول صنایع مختلف
-
آشنایی با ادبیات تجاری حوزه پلتفرم
-
طراحی آرشیتکت و بنای پلتفرمها
-
تشخیص و شناخت چگونگی رقابت در winner-takes-all، شبکه های یکطرفه و دوطرفه و مفهوم multi-homing
-
توسعه استراتژی برای راهاندازی پلتفرمهای جدید
-
نحوه طراحی مدلهای نوین کسب درآمد بر بستر پلتفرم ها
-
یادگیری چگونگی شکست مدلهای قیمت گذاری سنتی در بستر پلتفرم ها
-
طراحی استراتژی های قیمت گذاری رایگان سودآور
-
آشنایی با موانع اصلی شرکتها برای سازماندهی خود به عنوان کسبوکارهای پلتفرمی
-
توسعه طرح کسبوکار برای مدلهای پلتفرمی
-
-
-
مخاطبان دوره
-
مدیران توسعه کسبوکار
-
علاقهمندان به کارآفرینی
-
استراتژیستها و رهبران سازمانها
-
کارشناسان باتجربه
-
کارشناسان استارتآپها
-
کارآفرینان در مراحل اولیه
-
سرمایهگذاران
-
دانشجویان
-
مدیران ارشد و میانی
-
کارکنان و مدیران سازمانهای دولتی و سازمانهای مردم نهاد و خیریهها
-
-
هزینه دوره
-
شهریه دوره: 22 میلیون تومان
-
ثبتنام زودهنگام (تا 19 اردیبهشت): 18 میلیون تومان
-
شهریه شرکت در دوره به صورت گروهی یا سازمانی (3 نفر و بیشتر): 19 میلیون تومان
-
فارغالتحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف: 19 میلیون تومان
-