معماری پلتفرم: از طراحی تا پیاده‌سازی

Platform Architecture: from Design to Implementation

پیش از تصمیم‌گیری در مورد شرکت در دوره، حتما بروشور دوره را مطالعه نمایید.

19

میلیون تومان

6- 24

هفته - ساعت

حضوری

یک‌شنبه‌ها

7 بهمن

تاریخ شروع دوره
مهلت پیش‌ثبت‌نام: 2 دی تا 1 بهمن
پیش‌ثبت‌نام
در صورت نیاز به مشاوره در مورد دوره‌های کوتاه‌مدت، با ما تماس بگیرید.
فرم‌ تماس / درخواست مشاوره
Responsive Image
معرفی دوره

هدف از ارائه این دوره، آموزش مفاهیم، نظریه‌ها و چارچوب‌های مورد نیاز برای فهم و تحلیل کسب‌وکار‌های پلتفرمی ‌است. این دوره برای شناخت عمیق‌تر بازارهای دیجیتال و استفاده از استراتژی‌های کارآمد در کسب‌وکار طراحی شده است. در این دوره، دانش‌‌پذیران با مدل‌های کسب‌وکار و خلق ارزش در پلتفرم‌های مهم فعال در بازارهای جهانی و ایران آشنا می‌شوند. این دوره از این جهت ضرورت دارد که مدیران با دانش و مهارت‌های به روز، در رقابت کسب‌وکار به صورت موثرتری عمل کنند و به تحلیل و درک دقیق‌تری از پلتفرم‌ها دست یابند.

فرهاد نیلی

مدرس دوره

• دکتری اقتصاد دانشگاه یورک انگلستان

سوابق شغلی:

• استاد مدعو دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف

• مدیر عامل شرکت مشاوره مدیریت رهنمان

• نماینده اسبق ایران در بانک جهانی

دانلود

فرداد زند

میهمان صنعت

• دکتری اقتصاد اطلاعات و مدیریت نوآوری دانشگاه Delft

• مدیریت کسب‌وکار (MBA) دانشگاه Delft

سوابق شغلی:

• هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل پلتفرم Wisdomise

• مدیر سابق استراتژی پلتفرم Careem

• مشاور ارشد شرکت مشاوره مدیریت Arthur D. Little

• مشاور اسبق شرکت مشاوره مدیریت Mckinsey & Company

دانلود

هومن دمیرچی

میهمان صنعت

• مدیریت کسب‌وکار (MBA) دانشگاه INSEAD

• کارشناسی مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف

سوابق شغلی:

• مدیر ارشد محصول Amazon

• هم‌بنیان‌گذار و معاون ارشد عملیات اسبق شرکت تپسی

• مدیر محصول اسبق ایرانسل

دانلود

حمید محمدی

میهمان صنعت

سوابق شغلی:

• هم‌بنیان‌گذار و مدیر عامل اسبق دیجیکالا

• رئيس هیئت مدیره Digipay

• رئیس هیئت مدیره Digify

• رئیس هیئت مدیره Pindo

• رئیس هیئت مدیره Smartech

• رئیس هیئت مدیره Diginext

• رئیس هیئت مدیره Fidibo

دانلود
  • اهداف دوره

    • فهم عمیق ساختار پلتفرم و تاثیر آن بر استراتژی‌های کسب‌وکار

    • به روزرسانی دانش با آخرین تحولات دیجیتال و تکنولوژیک

    • کسب بینش در مورد مدل‌های کسب‌وکار و خلق ارزش در پلتفرم‌ها

    • تقویت توانایی‌های تحلیلی

    • ارتباط و شبکه‌سازی با سایر فعالین و متخصصان صنعت

    • درک ارتباط و مقایسه فضای پلتفرم‌ها در ایران و جهان

  • مخاطبان دوره

    • کارشناسان باتجربه

    • کارشناسان استارت‌آپ‌ها

    • کارآفرینان در مراحل اولیه

    • علاقه مندان به کارآفرینی

    • مدیران علاقه‌مند به نوآوری

    • مدیران و رهبران تازه‌کار

    • سرپرستان یا مدیران تیم‌ها

    • مدیران میانی

    • مدیران ارشد

      این دوره می‌تواند برای افراد علاقه‌مند و یا فعال در زمینه پلتفرم‌ها مناسب باشد. دارا بودن تجربه و فعالیت همزمان در شغل‌های مرتبط با کسب‌وکارهای پلتفرمی ‌می‌تواند بهره اشخاص از این دوره را ارتقا دهد. با توجه به رشد پلتفرم‌های دیجیتال و اقبال اهالی صنعت به این حوزه، این دوره می‌تواند برای طیف وسیعی از مدیران یا کارشناسان و کارآفرینان فعال کاربردی و آموزنده‌ باشد. 

  • هزینه دوره

    • شرکت‌کنندگان آزاد: 19 میلیون تومان

    • فار‌غ‌التحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (اعم از دوره‌های رسمی و آزاد): 17 میلیون تومان