-
اهداف دوره
-
فهم عمیق ساختار پلتفرم و تاثیر آن بر استراتژیهای کسبوکار
-
به روزرسانی دانش با آخرین تحولات دیجیتال و تکنولوژیک
-
کسب بینش در مورد مدلهای کسبوکار و خلق ارزش در پلتفرمها
-
تقویت تواناییهای تحلیلی
-
ارتباط و شبکهسازی با سایر فعالین و متخصصان صنعت
-
درک ارتباط و مقایسه فضای پلتفرمها در ایران و جهان
-
-
مخاطبان دوره
-
کارشناسان باتجربه
-
کارشناسان استارتآپها
-
کارآفرینان در مراحل اولیه
-
علاقه مندان به کارآفرینی
-
مدیران علاقهمند به نوآوری
-
مدیران و رهبران تازهکار
-
سرپرستان یا مدیران تیمها
-
مدیران میانی
-
مدیران ارشد
این دوره میتواند برای افراد علاقهمند و یا فعال در زمینه پلتفرمها مناسب باشد. دارا بودن تجربه و فعالیت همزمان در شغلهای مرتبط با کسبوکارهای پلتفرمی میتواند بهره اشخاص از این دوره را ارتقا دهد. با توجه به رشد پلتفرمهای دیجیتال و اقبال اهالی صنعت به این حوزه، این دوره میتواند برای طیف وسیعی از مدیران یا کارشناسان و کارآفرینان فعال کاربردی و آموزنده باشد.
-
-
هزینه دوره
-
شرکتکنندگان آزاد: 19 میلیون تومان
-
فارغالتحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (اعم از دورههای رسمی و آزاد): 17 میلیون تومان
-