-
اهداف دوره
افراد پس از شرکت در این دوره:
-
با پیچیدگیها و نکات کلیدی که باید در یک پروژه تحقیقات بازاریابی رعایت کرد آشنا میشوند.
-
با خطاهایی که در پروژه تحقیقات بازاریابی رخ میدهد آشنا میشوند.
-
میتوانند بر کیفیت عملکرد پیمانکار یا تیم تحقیقات بازاریابی نظارت داشته باشند.
-
دید مناسبی نسبت به زمان اجرای تحقیقات بازاریابی پیدا میکنند.
-
میتوانند پرسشنامههای حرفهای طراحی کنند.
-
با متدهای تحقیقات بازاریابی که با هدف قیمتگذاری انجام میشود آشنا شده و نقاط قوت و ضعف هر یک را میآموزند.
-
یاد میگیرند یک پروژه تحقیقات بازاریابی با هدف قیمتگذاری را از ابتدا تا انتها (شامل تعریف مساله، طراحی پرسشنامه و تحلیل داده) انجام دهند.
-
یاد میگیرند یک پروژه تحقیقات بازاریابی با هدف بخشبندی بازار را از ابتدا تا انتها (شامل تعریف مساله، طراحی پرسشنامه و تحلیل داده) انجام دهند.
-
یاد میگیرند یک پروژه تحقیقات بازاریابی با هدف طراحی محصول/خدمت جدید را از ابتدا تا انتها (شامل تعریف مساله، طراحی پرسشنامه و تحلیل داده) انجام دهند.
-
یاد میگیرند یک پروژه تحقیقات بازاریابی با هدف سنجش رضایت و وفاداری مشتری را از ابتدا تا انتها (شامل تعریف مساله، طراحی پرسشنامه و تحلیل داده) انجام دهند.
-
استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را برای اجرای کم هزینهتر بخش اکتشافی تحقیقات بازاریابی و تسریع مرحله طراحی پرسشنامه به صورت عملی میآموزند.
-
تحلیل دادهها به صورت Tabulation را میآموزند. در عمل بیش از 90% پروژههای تحقیقات بازاریابی با روش Tabulation تحلیل میشود.
-
با روشهای کم هزینه پاسخ دهی به سوالات تحقیقات بازاریابی آشنا میشوند. (استفاده از تحلیل دادهها)
-
-
مخاطبان دوره
-
تازه فارغ التحصیلان
-
کارشناسان تازهکار
-
کارشناسان باتجربه
-
کارشناسان استارتآپها
-
سرپرستان یا مدیران تیمها
-
مدیران میانی
این دوره برای افراد زیر مناسب است:
-
افرادی که قصد دارند به عنوان کارشناس یا کارشناس ارشد تحقیقات بازاریابی در یک شرکت فعالیت کنند.
-
افرادی که قصد دارند در یک شرکت تحقیقات بازاریابی کار کنند.
-
افرادی که مدیریت یک واحد تحقیقات بازاریابی را برعهده دارند.
-
مدیرانی (مدیران تیم ها و مدیران میانی) که نیاز تحقیقات بازاریابی دارند و لازم است متدها و أصول این حوزه را بشناسند تا به عنوان کارفرما بتوانند بر حسن اجرای کار و صحت سنجی خروجی نظارت کنند.
-
-
هزینه دوره
-
شرکتکنندگان آزاد: ۱۶ میلیون تومان
-
فارغالتحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف (اعم از دورههای رسمی و آزاد): ۱۴ میلیون تومان
-
دانشجویان: ۱۴ میلیون تومان
-